Van der Valk

7 juni 2013 - Rijsenhout, Nederland

Zo lekker geslapen bij van der Valk A4 en genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt. Om 10.40h worden we opgehaald met de shuttlebus en naar Schiphol gebracht. Gisteren hebben we al ingechecked en onze plaatsen zelf uitgekozen. We zitten lekker voorin op rij 9 aan de raam direkt voor de vleugel, dus dat is lekker. Vanmiddag om 14.15h gaan we de lucht in, tenminste als we geen vertraging hebben. Dus duimen jullie voor ons. Gr Janine en Henry

1. ReinHetty:
    7 juni 2013
    Hallo, Hier Elsloo nr 7 Fijn, dat het begin al lekker loopt!
    We wensen je een goede vlucht ! en geniet maar lekker Doei!!!!! Hetty/Rein.
  2. Bellagonda en Ernst:
    7 juni 2013
    Hey Janine en Henry,
    We zullen duimen dat jullie geen vertraging hebben.
    Het mooie weer moeten jullie niet helemaal meenemen naar Thailand. Laat ook maar wat zon hier. Ik heb nog contact gehad met Annie met Sjef gaat het nu redelijk. Hij is door het oog van de naald gekropen. Veel reispleizer en een goede vlucht toegewenst. Groetjes Ernst en Bellagonda