Phuket

28 juni 2013 - Phuket, Thailand

Hallo allemaal,

vandaag is onze volledige laatste dag, en hebben de hele dag een stralende blauwe lucht gehad en het was behoorlijk warm. Maar aan het strand is het lekker vertoeven hier. Morgen moeten we om 12.00 lokale tijd uit checken en is het wachten tot 18.30 op onze shuttlebus naar Phuket airport. Tot die tijd blijven lekker aan het zwembad liggen. Dat komt wel goed. Maar dan gaat de terugreis beginnen en is het echt voorbij. Het was een super vakantie en hebben echt mooie dingen gedaan en gezien. Wederom een onvergetelijke reis. We weten niet of we onderweg nog in  de gelegenheid komen om nog iets te schrijven. Mocht het niet lukken dan willen we jullie  alvast bedanken voor de leuke reacties die we hebben gekregen. Als alles goed gaat landen we om 09.15 h op Schiphol en nemen dan de trein naar Elsloo.

Véél groetjes en tot gauw. Janine enHenry

1. ReinHetty:
    28 juni 2013
    Hallo vacantiegangers, jullie hebben genoten van deze reis en zul je nog wel nagenieten! We wensen jullie een goede thuiskomst toe!Hetty/Rein.
  2. Anja en Math:
    28 juni 2013
    He Hallo.Het einde van de vakantie naderd.
    Maar jullie kunnen er moei op terug kijken.We wensen jullie een goeie reis terug.Groetjes Anja en Math.
  3. Bellagonda en Ernst:
    28 juni 2013
    Hallo de laatste dag jammer hè. Maar het is ook wel weer fijn om thuis te komen denk ik. Goede reis terug en we horen wel wanneer jullie in Elsloo zijn. Groetjes Ernst en Bellagonda
  4. Fam H.van Ham:
    28 juni 2013
    Wat een grandioze fotos zeg!. Jullie zullen zeker genoten hebben ,we hebben het heel vaak over jullie gehad,zijn zelf ook net terug.Wat zullen jullie een boel te vertellen hebben!
    Hoop dat jullie een goede reis terug hebben.
    veel lieve groetjes Hans en Freeke.
  5. Mandy:
    29 juni 2013
    Een hele goede terugreis toegewenst! Doe voorzichtig en kom goed thuis.
    Groetjes mandy en niki