Phangnga

24 juni 2013 - Phuket, Thailand

Vanmorgen vroeg vertrokken voor onze laatste excursie. Varen in de mangrove van Phangnga en rond om de beroemde James Bond eilanden. Fantastisch gewoon, hoe mooi de natuur toch kan. Als je de mangrove verlaat zie je de ene na de andere schitterende groene rots formatie uit het water opstijgen. Je denkt dan ook in eerste instantie dat je op een rivier aan het varen bent. Maar niets is minder waar, je vaart gewoon echt op de Andeman zee. Echt bizar. Maar na een mooie en natte vaart zijn we gaan lunchen bij de zee zigeuners. Ja jullie lezen het goed. Het is gewoon een compleet dorp met winkels, restaurants, school en zelfs een voetbalveldje. Maar dan wel gebouwd en drijvend op de zee. Na de lunch zijn we verder gereden naar onze eindbestemming Phuket. Hier hebben we in gechekked en afscheid genomen van onze gidsen. We werden allemaal ondergebracht in de nieuwe vleugel van het hotel. Nou en toen we op onze kamer aankwamen???? We hadden al mooie hotels gehad, maar dit was toch wel één van de aller mooiste. Echt jullie moeten maar naar de foto's kijken. Voor de rest gaan we nu lekker vijf dagen helemaal niets doen en lekker genieten van ons luxe leventje. Wat hebben wij het toch goed hé. Groetjes en tot gauw. Xkus Janine en Henry

1. Anja en Math:
    26 juni 2013
    Het is weer te gek zie ik.Nu echt vakantie.Genieten maar zou ik zeggen.Laat het jullie goed gaan de laatste dagen. Groetjes van de Fam. Meijers.